فنکلاب شیائو جان

[Translation] ترجمه آهنگ Stepping on your Shadow از Xiao Zhan

برای دانلود آهنگ کلیک کنید ==» کلیک

برای خواندن ترجمه به ادامه مطلب بروید~

کپی "فقط" با ذکر منبع

 

Stepping on your Shadow

قدم گذاشتن بر روی سایه تو

 

Following you for a long time

مدت زیادیه که دنبالت میکنم

Secretly hoping you could see me behind

مخفیانه آرزو میکنم که منو پشت سرت ببینی

Wind breezing over and over again

باد ها پشت سرهم میوزند

You never changed

تو هرگز تغیر نکردی

I never stop following

من هرگز دست از دنبال کردنت نمیکشم

Together we walk through rainy days

بایکدیگر روزهای بارانی رو گذروندیم

I remember you said see you never

یادم میاد که بهم گفتی نمیخوای هیچ وقت منو ببینی

Maybe it’s better to forget

شاید بهتر باشه فراموشش کنم

I put it aside

این خاطره رو میذارم درون قلبم

With you hided inside

در حالی که تو درونش مخفی شدی

Please wait for me

لطفا منتظرم بمون

I haven’t told you the truth

من هنوز حقیقت رو بهت نگفتم

These days between us

این چند روزی که بینمون گذشت

Wasn’t quite pleasant

خیلی خوب نبودن

Please don’t look at me

لطفا به من نگاه نکن

Or tell me that answer

یا اون جواب رو به من نده

Just wanna step your shadow

من فقط میخوام روی سایه تو قدم بذارم

With a smile on my face

با لبخندی روی صورتم

Please wait for me

لطفا منتظرم بمون

I haven’t told you the truth

من هنوز حقیقت رو بهت نگفتم

These days between us

این چند روزی که بینمون گذشت

Wasn’t quite pleasant

خیلی خوب نبودن

Please don’t look at me

لطفا به من نگاه نکن

Or tell me that answer

یا اون جواب رو به من نده

Just wanna step your shadow

من فقط میخوام روی سایه تو قدم بذارم

With a smile on my face

با لبخندی روی صورتم

I can comfort myself

من میتونم خودم رو آروم کنم

Please forgive me now

لطفا حالا منو ببخش

If it’s just following the instinct

اگه فقط از روی دنبال کردن غریزه باشه

Why can you just say it?

چرا نمیتونی بزبونش بیاری؟

Love once in a lifetime

عشقی که فقط یکبار در زندگی رخ میده

Persist to the end

تا ابد پابرجاست

Lifelong trying

یک عمر تلاش کردن

To carve in into the memory

برای حک کردنش بر روی خاطرات

Following you for a long time

مدت زیادیه که دنبالت میکنم

Secretly hoping you could see me behind

مخفیانه آرزو میکنم که منو پشت سرت ببینی

Wind breezing over and over again

باد ها پشت سرهم میوزند

You never changed

تو هرگز تغیر نکردی

I never stop following

من هرگز دست از دنبال کردنت نمیکشم

 

دستت درد نکنه 💙💙💙💙💙

این واقعا خوبه 😘

>< مرسی عزیز
ممنون بابت کامنت 

سلام عزیزم ممنون که فن کلاب برای جان راه انداختین واقعا ذوق زده شدم میشه خواهش کنم لیست سریالهاش رو هم قرار بدید ممنون میشم عشقم 

سلام :)
لیست سریال هاش توی بیوگرافیش قرار گرفته عزیز ^^

اگه اینترنت ملی بشه 😢😢😢

من نمیتونم بدون این وب زندگی کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭

اگه اینترنت ملی بشه نابود میشیم😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به وبلاگ طرفداران Xiao Zhan خوش اومدید ^^
امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید.
کپی مطالب " فقط " با ذکر منبع مجاز است
نویسندگان
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan